Reklamace / vrácení zboží

Přibližně 3-4 zákazníkům ze 100 se stane, že nejsou se svou objednávkou zcela spokojeni. Tento fakt nás velice mrzí a snažíme se jejich míru nespokojenosti snížit naším proaktivním přístupem při řešení problémů.Snímek obrazovky 2021-10-15 v 13.06.33

Nejčastější situace:

Chci vrátit zboží

Ze zákona máte nárok na vrácení do 14 dnů. Pravdou je, že si na termín úplně nehrajeme, ale objednávky z roku 2013 nám prosím nevracejte. Důvod uvádět nemusíte, ale když ho zmíníte, tak nám pomůžete na sobě máknout a do příště se zlepšit.

Chci reklamovat zboží

Pokud se něco "nepodařilo" a je možné to napravit, tak tak učiníme. Bez odmlouvání.

Dovolujeme si doplnit informaci, že záruční doba činí 24 měsíců a počíná převzetím zboží kupujícím.

Jak to zprocesovat?

  • Můžete to udělat jednoduše ONLINE - prostřednictvím portálu na vrácení balíčku ZDE.

 

  • Pokud nemáte online připojení, pro všechny uvedené situace máme k dispozici formulář, který Vám usnadní vrácení __________________.
  • Zboží nám pošlete společně s vyplněným formulářem na naši adresu: GaiaFood s.r.o., Nerudova 50, Podbořany, 441 01, tel.: 778 888 992 
  • My se tomu obratem pověnujeme a sdělíme Vám řešení.

Tajný tip na závěr!

Nechcete platit za dopravu, když nám něco vracíte?

  • Skočte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a řekněte, že máte zpětnou zásilku a chcete ji poslat s tímto kódem:________.
  • Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
  • Bez práce a zadarmiko.
Zpět do obchodu